tisdag 18 augusti 2015

Formex

Vilket härligt sensommarväder vi har!
Det gäller att passa på och njuta ordentligt i den mån man kan.
Jag har ju turen att kunna jobba utomhus nu när det
är så fint väder.
Jobbar ju som målare till vardags och ägnar min fritid åt butiken.

Under slutet av veckan är det dags för årets Formex mässa
där jag hoppas på att få en massa inspiration inför
hösten och vintern som väntar.
Tror även att det kommer bli en del inköp.
Om det är något speciellt ni skulle vilja se i butiken framöver
så får ni gärna höra av er på ett eller annat sätt så ska
jag se vad jag kan hitta!

Ha nu en fortsatt fin vecka!
 

Här en bild på några av butikens delikatesser.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!
Om inte OpenID fungerar, välj då Namn/Webbadress