måndag 30 juni 2014

Nytt i butiken och utflykt till Muskö

Hej! 

Här har det i förra veckan trillat in lite nya saker.
Den gula lastbilen var här både en och två gånger
och lämnade paket.

En av kartongerna innehöll kryddor.
Fina ekologiska kryddor som passar såväl
sommarsalladen som till köttet och
efterrätten. Ja inte samma krydda förstås utan olika. ;)

  

Dock har jag inte hunnit fota något av de nyinkomna än
så jag bjuder på ett par bilder av de fina ugglestammarna
som min mamma gjort och som finns till försäljning i butiken.
 
Nu på lördag är gårdsbutiken öppen igen mellan
11-14.
Jag vet att det även är en stor loppis samma dag
här ute på Muskö plus att en av gatorna i närheten
passar på att ha gatuloppis samma dag mellan
10-15.
Så varför inte göra en utflykt till Muskö på lördag. ;)
 
Varmt välkomna!
(Jag bjuder på kaffe)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!
Om inte OpenID fungerar, välj då Namn/Webbadress