lördag 31 augusti 2013

Nysytt till butiken

I butiken finns det en blandning av inredning, presenter, hantverk, 
mathantverk och remake.
Jag köper in en hel del saker men har också samarbeten med en del olika hantverkare.
Även jag själv är hantverkare och pysslar med lite av varje.

Har just sytt en del till butiken.
Bland annat tygkorgar. 


 Fungerar som förvaring av diverse olika saker
eller att ställa en blomkruka i. Eller varför inte göra 
en fin dukning och ställa ett par flaskor dricka i och några servetter.

Då mina väskor blivit populära har jag även sytt några nya av dem.


Använder mig av gamla tyger då jag syr. Tyger som tidigare varit gardiner, dukar 
eller kanske påslakan vilket gör att det hör till kategorin remake.

Har du inte möjlighet att besöka gårdsbutiken och ser något du gillar,
tvekan inte att maila en beställning på butiksottosalt@gmail.com
så löser vi det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!
Om inte OpenID fungerar, välj då Namn/Webbadress